تبلیغات
دانستیهای کامپیوتر و اینترنت - حذف My Recent Documents از منوی Start

            

حذف My Recent Documents از منوی Start شروع حتما می دونید كه چند تا فایل تصویری ، متنی و ... كه درآخر اجرا كردید در قسمت My Recent Documents در منوی Start ذخیره می شه و شاید شما خوشتون نیاد و بخواید ردی از فایل هایی كه اجرا كردید به جا نزارید . برای حذف My Recent Documents از منوی Start به شكل زیر عمل كنید : از منوی استارت روی Run كلیك كنید . توش بنویسید Regedit و اینتر بزنید تا پنجره ی ریجستری باز بشه . از قسمت چپ پنجره ی ریجستری به آدرس زیر برید :

 HEKY_CURRENT_USER > Software > Microsoft > Windows > CurrentVersion > Policies > Explorer

در این قسمت یك داده از نوع Binary بسازید و اسم اونو NoRecentDocsMenu بزارید . برای ساختن یك داده ی Binary در قسمت سمت راست پنجره راست كلیك كرده و از منوی New گزینه ی Binary Value رو انتخاب كنید . حالا داده ی رو كه ساختید و تغیر نام دادید باز كنید و مقدار اون رو 01 00 00 00 بزارید . یعنی وقتی بازش كردید این عدد رو توش تایپ كنید و ok بزنید . حالا با یه Restart یا Log Off كردن می بینید كه این قسمت حذف شده . برای برگردوندن این قسمت فقط لازمه كه داده ای رو كه ایجاد كردید حذف كنید